Badanie mowy dzieci przedszkolnych i szkolnych

Jesteś logopedą na początku swojej drogi zawodowej? Stoisz przed wyzwaniem przeprowadzenia pierwszych logopedycznych badań przesiewowych w przedszkolu lub szkole podstawowej?

Nie masz narzędzi i materiałów, nie wiesz, jak się do tego zabrać?

Jesteś we właściwym miejscu! To właśnie z myślą o Tobie, początkujący logopedo, stworzyliśmy kartę badania mowy i kwestionariusz obrazkowy do przeprowadzania przesiewowych badań logopedycznych.

Wieloletnie doświadczenie w diagnozie i terapii mowy dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, zaowocowało stworzeniem  Kwestionariusza obrazkowego i dołączonej do niego szczegółowej karty badania mowy. Kwestionariusz jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego rynku, na którym nie znaleziono odpowiedniego materiału obrazkowego, który byłby zarówno prosty i atrakcyjny dla badanych dzieci oraz sprawdzał wymowę poszczególnych głosek w każdej pozycji w wyrazie.

Z naszą kartą badania mowy i kwestionariuszem obrazkowym przeprowadzisz z łatwością badanie i postawisz trafną diagnozę.

Nie czekaj, zamów narzędzia do badania i kurs, by przygotować się na nadchodzący rok szkolny i pewnie i bez stresu wykonać diagnozę logopedyczną!

Dlaczego warto?

  • 8 lat doświadczenia w przeprowadzaniu badań przesiewowych
  • atrakcyjne i łatwe w użyciu narzędzie dzięki któremu zbadasz wszystkie funkcje
  • kolorowe obrazki, które zachwycą dzieci i pomogą przebadać głoski
  • praktyczne wskazówki od doświadczonego diagnosty

Kurs diagnozy logopedycznej

Nasz kurs diagnozy logopedycznej przeprowadzi Cię krok po kroku po etapach badania stanu rozwoju mowy dzieci i pozwoli Ci na postawienie prawidłowego rozpoznania i pomoże zaplanować efektywną ścieżkę terapii logopedycznej. Kurs będzie bardzo dobrym uzupełnieniem Kwestionariusza obrazkowego i karty badania mowy, pomoże szczególnie młodym terapeutom mowy uporządkować wiedzę i przygotować się pierwszych diagnoz logopedycznych

Doświadczenie

8 lat doświadczenia w diagnozie i terapii logopedycznej

Wiedza

Wiedza zdobyta na studiach i w czasie wielu kursów doszkalających

Indywidualne podejście

Każde dziecko jest inne i ma inne potrzeby na które odpowiadamy

Kreatywność

Badanie stanu rozwoju mowy wymaga od terapeuty wiedzy, doświadczenia, indywidualnego oraz kreatywnego podejścia do dziecka, by badanie było jak najmniej stresujące dla dziecka i jak najwierniej oddające stan rozwoju mowy